فصلنامه مدیریت جهادی

هسته مدیریت جهادی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام

فصلنامه مدیریت جهادی

هسته مدیریت جهادی مرکز رشد دانشگاه امام صادق علیه السلام

اسلايدر تصاوير
فروشگاه اینترنتی
جستجو در سایت
موضوعات فصلنامه

فرصتهای تعامل

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۶ ق.ظ

شماره اول فصلنامه مدیریت جهادی رونمایی شد

همزمان با سالروز عروج سیدحسین علم‌الهدی و یاران سرافرازش، نشریه مدیریت جهادی به همت هسته مطالعات مدیریت جهادی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی شد.


در این مراسم، مهندس صابر میرزایی که سابقه 10 سال آزادگی در زندان‌های رژیم منحوس صدام و بیش از 30 سال حضور در حوزه‌های سیاستگذاری و عملیاتی فناوری و نوآوری را دارد، در خصوص مفهوم میدانی مدیریت جهادی، مطالبی ارائه کرد.

فصلنامه «مدیریت جهادی» با مدیر مسئولی دکتر میثم لطیفی و سردبیری دکتر مصباح‌الهدی باقری برای اشاعه گفتمان مدیریت جهادی منتشر شده است.

در اولین شماره این نشریه، به موضوعاتی چون مدیریت قرارگاهی، پژواک یک قسم (سیره جهادی امامان جمعه شهید)، سرمشق (بیانات رهبری انقلاب درباره مدیریت جهادی و گفتمان جهادی)، مصدر توانستن؛ متکلم مع الغیر(گزارش از دو نشست با مهندس رستم قاسمی)، یک مدیرعامل، یک بچه‌ها (روایتی از شرکت تترا در مصاحبه با آقای یاسر جلالی‌منش)، ماشین حساب‌ها درست کار نمی‌کنند( گفتاری از حجت‌الاسلام والمسلمین قاسمیان)، مسأله این است (مقاله‌ای از دکتر جوانعلی‌آذر)، رشد با بال‌های جهاد (مقاله‌ای از دکتر یاوری) و بسته مطالعاتی مدیریت جهادی پرداخته شده است. (منبع: http://fna.ir/a3s2qh)

نظرات (۱)

مرسی ممنون از سایت خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی